På sportlovet

är det tydligen betydligt mera action gällande vård än i skolan.. ;)
Ett smärre missöde på vårt boxningspass ledde till ett ordentligt urledvridet finger, ambulans fick rycka ut och jag kan sätta titeln "droppställning" till mitt cv. Kan inte låta bli att medge att det var intressant att följa med ambulansmännens arbete för att lite jämföra med den teori vi fått i skolan, även om man ju naturligtvis tyckte synd om den stackarn som plågades av att ha fingret vänt helt åt skogen.

Från det ena till det andra så tog jag även sist och slutligen kontakt med avdelningen som erbjöd mig att komma på jobbintervju och ska nästa onsdag klockan tretton infinna mig på T3 vid Vasa centralsjukhus. Lite spännande måste jag medge!

I övrigt lever jag och mår, blåsten har lyckligtvis lugnat ner sig, annars hade man nog varit tvungen att emigrera.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort