Skön kvällslänk

och hembakt rågbröd. Kvällens innehåll i ett nötskal. :)
Gubben hade köpt rågbrödsingredienser när han senast var och handlade, så i dag har vi testat att göra hembakt rågbröd. Det var inte det enklaste jag gjort, även om man i stort sett bara behövde tillsätta vatten och jäst, men det var inte så där överdrivet svårt heller. Länge tar det i allafall, men nu har vi äntligen sista plåten i ugnen.
Tog en skön kvällslänk med vovven, länge sen jag varit på länk, det var riktigt uppfriskande. Måste ta mig i kragen både vad gäller ätande och motionerande, har varit en riktig soffpotatis den senaste tiden och det bådar inte gott för sommaren. Bara man fick undan de här sista skoluppgifterna nu så slapp man ha dem hängande över sig.
Nu börjar jag känna mig rätt så mör, blir nog tidig sänggång här hos oss i kväll, steg upp klockan sex i morse och det börjar kännas minsann. Gäsp!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort