Tråkig lördagkväll

Har suttit och jobbat med mitt arbete i flera timmar nu, misstänker att jag fått trycksår i ändan, den är bara så bortdomnad så jag känner inte riktigt av dem ännu. Har inte ens ätit sen halv nio i morse så här kan man verkligen snacka om intensiva studier.
Gubben kom hem från jobbet vid två tiden, men eftersom jag (underligt nog) inte var nåt vidare trevligt sällskap så gick han och sov ett par timmar. Nu har han åkt i väg med sina jobbarkompisar för att bowla och sedan gå ut och äta, så här får jag tillbringa lördagskvällen i all ensamhet. :(
Ska gå ut med vovven och sedan försöka gräva lite i mitt skafferi för att hitta nåt ätbart, hur väl det sen lyckas återstår att se. I kväll blir det melodifestivalfinal, hur kul det nu sen är att glo på det ensam. Usch - nu börjar jag låta negativ och full av självömkan. Bäst jag slutar, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort