Vad är detta?

Ja, att det är min långt ifrån vältränade mage ser ni väl på långt håll, men jag syftar på den konstiga kliande bulan på den. Kom just hem från en två timmars promenad med vovven och tyckte plötsligt att det började klia på magen och när jag drar upp tröjan lite och kollar så hittar jag det här. Det syns ju inte så bra på bilden, men det är alldeles svullet och liksom "hårt" där i mitten var det är en vitare fläck, sen är det rött och kliande runtom. Nån allergisk reaktion verkar det ju vara men av vad? I bland brukar jag reagera på bältesspännen, men jag har inte haft nåt bälte på mig i dag. Är jag bara allergisk mot gott humör månne?

Kommentarer
madeleine

nämen, va kan e vara? har absolut in na koll på tokode men hoppas att e gar om elder att du får veta va he er!

2010-03-13 @ 09:37:47
Marika

He gav me se rätt så snabbt, så ja antar at int i var åv na allvarligari sort!

2010-03-13 @ 12:41:53

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort