Det är tydligen söndag i dag.

För min del kunde det vara precis vilken veckodag som helst, jag har noll koll för tillfället. Känns som om jag bara är hem och sover och i övrigt tillbringar hela min vakna tid på jobbet. I morgon skall jag på iv-skolning till Silveria, hoppas jag får tag i sömnen i kväll så jag är någorlunda pigg och alert i morgon bitti. De senaste veckornas oavbrutna arbetande har nog bidragit till att min hjärna känns rätt så grötig för tillfället.

Hade tänkt att jag skulle få lite ordning på torpet här i dag. Jag vantrivs när det är stökigt, dammigt och odiskad disk framme, men sista tiden har det varken funnits tid eller ork att hålla stället i tipp topp. Nu har jag bestämt mig för att det ska rensas lite och sedan kommer det ju att vara sååå enkelt att hålla ordning här eftersom gubben ju inte är hemma och stökar - eller hur? Jag brukar skylla på honom för att det är stökigt, att det är han som inte plockar upp efter sig o.s.v. men dessa två veckor får jag väl se som "upp till bevis" veckor. Huset vi ska flytta till har f.ö. en diskmaskin - det bästa med hela flytten om ni frågar mig.. ;)

Just nu skulle jag helst bara sätta mig i bilen och åka norrut för att beundra min systerson, men eftersom jag ska på skolning i morgon bitti och man ändå inte får göra besök på BB nuförtiden, så är det väl lika bra att stanna här i Vasa och tycka synd om sig själv. Hoppas att de sluppit hem tills torsdan, då borde jag hinna på en snabb visit och kolla läget.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort