"Hemma" i Kållby

My home is where my heart is... :) just nu är jag dock lite tudelad eftersom jag är i mitt Kållby men min "gubbe" är i Vasa. Har nu avklarat sju dagar i rad på praktiken och för att inte nu slappna av allt för mycket så klämmer vi in lite korvfabriksjobb på de få lediga dagar man har.. ;) det gäller att hålla ångan uppe!

Nu borde jag söka mig i säng, sov som en kratta förra natten, jag gillar verkligen inte att ha morgonskifte dagen efter kvällskifte, men det är väl smällar man får ta antar jag. Ang. mitt jobbiga skolarbete så har jag kommit mig en och en halv sida nu, det "värsta" är skrivet, d.v.s. den allmänna delen om EEG, nu ska jag "bara" skriva om just den undersökning som jag fick vara med på. Vi ska hoppas att det blir någorlunda tillräckligt långt.

Nä, först en dusch, sedan är det godnatt för min del. Hoppas på två varma sköna dagar, med möjlighet att vistas utomhus, på lördagkväll/söndag morgon bär det av till Vasa igen, praktik igen från söndag eftermiddag, jihaa... eller nåt.. ;) men bara nästa vecka till, sedan börja jag få betalt för mitt slit.

Godnatt med er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort