Tisdag

Har slöat hela förmiddan, steg upp vid halv tio och har ännu inte gjort nåt vettigt förutom ätit morgonmål, nice alltså. Jag bara MÅSTE hinna ut på en promenad innan kvällsskiftet börjar, snart rullar jag fram. Satte mig snällt och skulle skriva på mitt praktikarbete i går kväll, men efter fem rader så fick datorn damp och programmet låste sig. Detta ledde till att jag fick nog och lämnade resten åt sitt öde. Så, nu är det som det är, fortfarade oskrivet, men kanske i kväll eller i morgon... Kanske... Innan måndag ska det vara klart så nog ska det fixa sig... hoppas jag! :)
Nu promenad, sen dusch och sen jobb, ha en skön dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort