Sticksjukan

har drabbat mig. Har suttit hela kvällen (och då menar jag verkligen hela) och stickat som en tok. Tanken var att det skulle bli en tröja åt lille Leon, men vartefter jag kom längre så insåg jag att han kommer att drunkna i den, så jag tror bestämt att det blir en Pontuströja i stället. Sen minskar vi lite på antalet maskor till nästa tröja så kanske den passar Leon bättre. I vilket fall som helst så är tröjan stickad så pass långt att det bara är slutspurten kvar, alltså att sticka ihop ärmarna med fram- och bakstycket. Inte illa pinkat för att bara vara en kvälls stickande.  

Nu måste jag dyka i säng för att orka med morgondagens praktikskifte. Godnatt!

Kommentarer
madeleine

nä hoho, va du e dåouli! :)



jag har påbörja ett par sockor åt elis från september typ men har int ens fått färdigt ejna skafti ännu ;)



2010-11-24 @ 12:40:49
Marika

Det går i vågor, har inte hunnit sticka nåt mera sen dess, så få se hur det blir om jag får ihop det hela innan jul. :)

2010-11-25 @ 20:58:59

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort