Ännu ett underverk

har i dag fötts till världen. I förmiddags blev jag moster till en rejäl kille på 4065 g och 50 cm. Moah fick en lillebror! Mamma ringde i morse och sa att Eva åkt in till BB under natten så jag fick leva i spänning ett par timmar innan jag fick veta att han anlänt. Nu gäller det bara att stå ut ett par dagar tills dom slipper hem och hunnit hämta sig så pass att man vågar sticka sig in på visit för att beundra underverket. De har ju så stränga besöksregler på BB nuförtiden, vilket i och för sig nog är bra både med tanke på smittorisker och för att mammorna ska få återhämta sig i lugn och ro, men man skulle ju så gärna vilja dit så fort som möjligt.. ;)
Jag har varit med Emma och Frida på besök hos Anette och hennes killar. Noah var dock inte så farligt imponerad av oss, det var nog mest mammas famn som dög åt den söte lille herrn. Storebror var vääldigt blyg när vi kom, men det tog inte många minuter innan han var varm i kläderna och där fick vi snällt laga fart i gungan och leka med bilar på bilmattan.
Mycket barn i dag alltså, men vad är väl bättre än det? :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort