Effektiv onsdag

I dag har jag kompenserat för gårdagens slappande. Direkt efter skolan så drog jag till gymmet, där jag avverkade ett riktigt skönt pass i konditionssalen. Sprang ännu liiite längre denna gång, men sen orkade inte ryggen mera. Har kunnat konstatera att mina muskler inte blivit så värst mycket svagare under min långa paus från tränandet, det är mest konditionen som körts i botten.
Direkt efter gymmet for jag en sväng via butiken för att fylla på i vårt tomma kylskåp, har gjort makaronilåda som snart skall avnjutas och dessutom bykat. Nu ska jag äntligen njuta av lite hemlagad föda och sedan tror jag att jag sitter i soffan resten av kvällen - så jag nu inte tar och överanstränger mig. :) Blev inte alls av att jag kom mig tidigt i säng i går, trots mina goda intentioner, men förhoppningsvis så ska det lyckas bättre i kväll. Har bara morgondagen kvar i skolan för denna vecka, sen är jag ledig i tre dar. Ska smita iväg lite tidigare i morgon så hinner jag norrut med gubben när han far på intervju.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort