Huhh..

Min kondis är inte på noll, jag tror den är mindre än så faktiskt.
Kom mig i väg på länk i dag efter att skoldagen var avklarad och jag fick verkligen tvinga mig att springa den bit jag sprang. Benen och kroppen skulle bra ha orkat, men jag flåsade ju som en gravid elefant i uppförsbacke! Tur att jag kom mig hem i allafall. Konstaterade även att det inte var nån vidare bra tidpunkt att springa när det är rusningstrafik, luften var så full av avgaser så man höll på att kvävas. Nej, tacka vet jag strandpromenaden.
Började en ny kurs i skolan idag, hälsofrämjande i olika åldrar. Har i dag haft föreläsningar i sexualitet och hälsa, samt utvecklingspsykologi. En del av kursen kommer dessutom att handla om mödravård och sen en del om barnets hälsovård, den vuxnes hälsovård och den äldres hälsovård. Typ. Summa sumarum blir det två tenter och två skriftliga arbeten att fixa de närmsta veckorna. Förutom alla tester i den praktiska kursen vi går samtidigt. Jippii, eller nåt i den stilen, nu kommer jag ju inte att sakna sysselsättning åtminstone. :)
Nu ska jag och sova, behöver min skönhetssömn mer än nånsin. :) Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort