Lyckat brödbak

Åtminstone verkade det så om man ska tro på de kommentarer jag fick. Skönt att det blev någorlunda ätbart, första gången jag bakar bröd i den här ugnen. Är inte så där överdrivet förtjust i den där ugnen, den är från början av 80-talet så ni kan ju tänka er..
Har plockat lite här hemma nu efter att vi kom hem från bibelstudiet, troligtvis kommer mamma och Sonja till Vasa i morgon och jag hoppas de har tid att komma in en sväng. Har även förundrat mig över hur fort det samlas en massa papper och grejer, då man har ett stort bord att breda ut sakerna på. Borde även orka dra en gång med dammsugaren över det värsta här, men tillika är jag så trött så jag vet inte om jag orkar. Om inte annat så hinner ju gubben göra det när han kommer hem från jobbet i morgon, eller? :) Han var duktig och kockade idag medan jag bakade bröd. Det blev en riktigt smaklig korvsoppa.
Nu ska jag söka mig ner i vårat spisrum en stund och se om jag orkar hålla ögonen öppna så länge att jag hinner se på Hellenius hörna, i annat fall blir det bara en sväng via duschen och sedan sängen. Vår säng är den skönaste som finns, speciellt sen vi köpte vårt tjocka duntäcke från IKEA, det behövs i våran kalla kåk, under det sover man som en stock! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort