Min helg

kan egentligen sammanfattas i två korta ord: Guitar Hero. :)

Mellan gitarrspelandet har jag bara hunnit med lite smått o gott som shopping i Vasa med morsan och Sonja, födelsedagsfirande av lillebror, suttit barnvakt åt Moa o Melker, gått på en skön höstpromenad och lite annat smått, men jag vågar inte ens tänka på hur många timmar jag har satt på att sitta och plinka ¨på den där leksaksgitarren. Gubben undrade varför jag aldrig kan börja med en ny sak utan att bli helt uppslukad. Det kan man ju fråga sig.. :)

Nu ska vi slänga oss i bilen och köra hem igen, gubben har kvällskifte som väntar.

En skön ny vecka åt er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort