Nattsuddare

Sitter här fast klockan är över midnatt och undrar hur jag ska orka med morgondagen. Det vore ju för enkelt att gå och lägga sig och sova sig pigg, så jag måste nog fundera ut nåt annat sätt.
Har haft en riktigt bra dag i skolan, vi har övat på barnakutvård med en av de absolut bästa lärarna på skolan. Har övat återupplivning, kanylering och lite annat smått. Tror nog att största delen av klassen fick en mindre släng av bebissjuka, där satt vi och vyssjade våra dockor i famnen efter att ha lindat in dem i "kapalo". :)
Efter skolan for vi och handlade mat, tyvärr har våra hyresvärdar ännu inte installerat något kylskåp som fyller på sig av sig självt så ibland blir man tvungen att göra en ordentlig påfyllningsräd. Skulle ut på länk hade jag bestämt, men kom mig inte i väg, hoppas på bättre lycka i morgon.
Nej, nu blir det godnatt för min del, i morgon börjar en ny kurs, den sista innan praktiken!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort