Nöjd, ack så nöjd

Jag är så otroligt nöjd över vår nya bil som vi äntligen fått!
Har inte hunnit köra mera än ca 25 km med den ännu men trivs jättebra med den. Är just nu i Kållby och ska ha kört hem till Vasa än i kväll, hoppas att helljusen är bra, för det är mörkt och regnigt.

Borde vara hemma och städa, tvätta kläder, skriva skolarbete och en massa annat, men jag känner att jag inte vill så vi får hoppas att jag hinner med det en annan dag.

Bild på bilen kommer småningom, men den bör tvättas först och det är ju onödigt att göra det i kväll pga regnet. Påminn mig om jag glömmer bort det!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort