Ny vecka, nya möjligheter

Har avklarat den första av veckans tre skoldagar. Hade förläsningar i akutvård hela dagen och det var nog lite väl länge för att man skulle orka hålla orken och intresset uppe. Man får ju hoppas att nånting fastnade i allafall! Fick idag också veta att jag fått en femma (!) i arbetet i Forskning och Utveckling. Kunde knappt tro att det var sant, kändes som om jag lämnade in några ihopkrafsade rader då jag lämnade in det förra veckan. Jag hade ju dessutom missat hälften av alla föreläsningarna pga vår resa så jag kan inte annat än vara nöjd. Gäller bara att invänta tentresultatet då, vilket jag är säker på att inte gick lika bra, men man får ju hoppas att den här femman väger upp lite av tentresultatet då. De är ju olika delar av samma kurs.
Känner mig lite rastlös för tillfället, vill göra nåt roligt men vet inte vad. Borde fixa nån mat och sedan sparka mig själv i ändan och komma mig ut på länk eller till gymmet. Sen borde nån (läs:David) göra nåt åt värmen här i stugan, det är iskallt här och ännu är det ju inte ens vinter. I vardagsrummet har vi hela 15 grader, men i övrigt ligger vi på hela 18,5 grader. Avundsjuk någon? Tror jag flyttar ner i tvättstugan, där är det varmast. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort