Om ni tror...

att jag har tråkigt så tror ni alldeles rätt.
Det blev ingen lång promenad, det regnade och min deg höll på att jäsa ihjäl sig. Men vi fick oss en ordentlig bensträckare och lite frisk luft i alla fall. Nu står första plåten med semlor i ugnen, risgrynsgröten puttrar på spisen och vovven och jag börjar sakna gubben i huset. Den duktiga gubben vill jag passa på att tillägga. Vi har haft problem med värmen i vårat hus, här har tempen som lägst legat på 17,5 grader, i vardagsrummet bara 14. Men efter många dagars vridande, vändande, filterputsande och ja, jag vet inte vad allt han har gjort där i pannrummet, så har vi plötsligt 21 grader varmt! T.o.m. 20 i vardagsrummet, jag är imponerad! :)
Dock uttråkad... ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort