Tisdag

Det praktiska provet gick bra i dag. Hamnade förstås på akutvården, som jag kände att jag hade minst koll på, men det gick nog bra ändå. Fick dessutom veta resultaten i förra veckans diagnostiska test och det hade också gått riktigt bra.
David har varit i kontakt med försäkringbolaget igen angående våran hyrbil och nu ska det väl utredas igen. Jag hoppas innerligt att de skulle komma på den briljanta idén att de ska stå för kostnaderna, det skulle i sanning underlätta denna månads ekonomi. På tal om ekonomi så ska gubben på en ny arbetsintervju på torsdag, så där har ni nåt att hålla tummarna för igen.
Har haft en slappardag i dag både gubben och jag. En kvällspromenad blev det för Kira och mig, men oj vad halt det var! Nu blir det snart godnatt här i huset. Har bestämt att resten av den här veckan ska jag gå och lägga mig i tid.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort