+ 25 grader och stekande sol

Det är vädret som utlovas på Zakinthos tills nästa onsdag då vi kommer dit. Låter helt ok för min del.. :)

Har nu jobbat på lite med mina skolarbeten och det är nästan så att jag tycker det får räcka nu, känner mig ändå rätt så nöjd med det jag åstadkommit. Nu står jag i valet och kvalet mellan en promenad, sticka lite på mitt handarbete eller läsa klart boken jag påbörjat. Allt är ungefär lika roligt, sedan är nyttograden störst vad gäller det första alternativet för att sedan i snabb takt sjunka. Det lutar alltså mot en promenad för min del. Då kommer nästa fråga in i bilden, ska jag ta med alla hundarna, bara Kira eller ska jag lämna dom hemma. Tar jag med alla hundarna är jag galen innan jag kommer hem, två som stretar och drar framåt och en tjock en som kommer lufsande på efterkälken och allt som oftast stretar mot fel håll. Tar jag bara med Kira så är det ju lite synd om dom andra som är tvungna att stanna hemma och far jag helt ensam så är det ju lite synd om alla tre som inte alls fick komma med, men jag har det skönast som inte behöver fundera på nån vilja som drar åt nåt annat håll än min egen. Nu ska jag i vilket fall som helst byta om till träningskläder sålänge solen skiner och helst bringar någon sorts värme där ute.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort