2.9.10

Ett par snabba rader innan det blir dags för sängen.
Befinner mig för tillfället i Kållby, har under kvällen fått möjligheten att umgås med några av mina fina vänner, alltid lika kul! Jag kan lova er att ljudnivån när vi kommer i gång inte är att leka med. ;) Att en och annan söt lite unge också vill ha ett ord med i spelet nu som då gör det inte tystare heller. :P I morgon väntar jobb, med start från kl 4.45, avundsjuk någon? :) Hoppas jag har möjlighet att sluta tidigt också, sen måste jag sova nån timme eller så för jag såg att filmen Bodyguard skulle komma i på Tv3 i morgon kväll, har ett vagt minne av att jag sett den för många år sedan, men med gubben i Stockholm och föräldrarna på vift kan jag ju lika gärna lägga min fredagskväll på att se en gammal film.

Det känns liiite bättre med skolarbetena nu, har kommit i gång, åtminstone vad gäller tankeverksamheten, vilket brukar vara det värsta. :) Försöker upprepa för mig själv att om hundra år kommer det inte att spela någon som helst roll att jag var borta en vecka under den här kursens gång.

Fick i dag dessutom veta att en av de kurser som jag trodde att vi skulle gå innan praktiken v 45, kommer först nästa vår, innan sportlovet och det kändes också som en stor lättnad. Sen den goda nyheten att vi överhuvudtaget får ett sportlov, det var heller inte illa. Inget höstlov dock, men bättre ställt än förra året i allafall, då fick vi varken höst - eller sportlov. Sen efter sportlovet får vi äntligen påbörja våra inriktade studier - det ser jag verkligen fram emot!

Har tagit med mig lite skolböcker nu och förhoppningsvis får jag gjort lite under helgen också, blir ju skönare att kunna slappna av mera under resan också om man har undan lite mera innan man åker. Men först ska jag ju avklara morgondagens jobbpass och för att klara den tidiga väckningen är det nog bäst att jag tar mig i kragen, stänger datorn och går och lägger mig omedelbums. Godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort