En dag till

sen är den första skolveckan avslutad. Konstigt att tänka att vi bara har tio veckor i skolan innan vi igen far ut på praktik. Har dessutom ganska lugnt schema de fyra första veckorna, lite mera stressigt blir det ju för min del då jag ska ha pluggat in det jag missar under resan, men det kommer nog att lyckas, nåt annat kan jag ju inte tro.
I morgon har vi vår första hela skoldag, i måndags började vi ju klockan tio, i går hade vi bara mellan 13 och 15.30 och idag bara mellan 9 och 12. Fredan har vi ledigt och likaså måndan, sedan väntar en halv dag på tisdag (om jag inte minns helt fel) innan det är dags för semestern. Sen efter resan har jag bara en halv dag på torsdag förmiddag, då vi troligtvis får veta vilka olika projekt vi ska göra examensarbeten om, sen igen en ledig fredag.
Denna fredag är vikt åt jobb på korvfabriken, börjar bli ett par månader sedan sist, men nånstans djupt inne i ryggmärgen borde det nog finnas lite arbetsrutiner kvar. Är dessutom bjuden på tjejkväll på torsdan, och det är ju alltid lika skoj, har alldeles för sällan möjlighet att vara med på dessa träffar.
Nu ska jag försöka ägna resten av dagen åt att göra nåt vettigt, huset borde städas, jag har minst två maskiner med smutstvätt att byka och lite annat smått och gott som kallar på min uppmärksamhet. Inte minst borde jag engagera mig lite i nåt skoljobb också. Hej och hå, luden tå. Vi hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort