Hah.

Det bidde ingen promenad trots mina högt flygande planer.
Hux flux hade mor o far kommit hem och lite hux flux senare kom syrrorna med sina familjer och sen Mia o Teah. Vem kan gå iväg på promenad om man har huset fullt av söta ungar? Inte jag åtminstone.

Blev lite planerande av kommande resan, bara några få dagar kvar nu innan vi åker, planerar att starta nedkörandet på tisdagkväll, sen far planet på onsdag morgon.

I morgon väntar morgonpromenad, god söndagslunch och sen ska jag hämta gubben från flyget nån gång mitt på dagen. Hittills verkar han ha haft det riktigt bra, det är ju skönt att höra. Måndag har jag inplanerat lite skoljobb med Emma och Frida, sen ska kvällen ägnas åt packande för resan. Tisdag har jag tre lektioner inbokade på eftermiddagen, sedan beger vi oss norrut för att lämna av Kira innan vi packar in oss i husbilen och åker ner till Helsingfors. Oj, vad jag börjar vänta på resan nu! Sol och värme, underbart! Jag fick alldeles för lite av den varan den här sommaren. Nu ska jag gå och sova, godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort