Jahapp jahapp

Kollade just mina mail och naturligtvis är ju dagens lektioner inställda. Ingen skola i dag för min del alltså. Det är inte utan att det känns lite trist för nu kommer jag ju att missa en lektion till av den här kursen. :( Hade verkligen behövt allt jag hinner få, har mer än nog tillräckligt att läsa in på egen hand ändå.
Det gäller att se positivt på saken ändå, har ju hela dan på mig att packa nu, eventuellt borde man ta och städa riktigt ordentligt också så är det ju roligare att komma hem sen. Vi ska se vart orken räcker.
Har kollat in vädret lite och det ser ut att bli riktigt vackert, rapporterna lovar klart väder åtminstone fram t.o.m. söndag, lite blåsigt men med en temperatur runt 30 grader så får det nog lov att blåsa lite. 8)
Nu ska jag påbörja min räd mot kylskåpet, gäller ju att få uppätet allt som inte står sig över veckan vi är borta, något av en mission impossible men jag får väl så lov att göra mitt bästa.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort