Pissdag

Usch, vilken dag.
Vaknade när klockan ringde och tänkte direkt att nu har nog gubben försovit sig, eftersom jag inte vaknat av att hans klocka ringt. Men gubben var nog borta och det var bilen också. Lagom roligt alltså. Eftersom jag har (minst) dubbelt så lång väg till skolan som gubben har till jobbet så brukar jag ha bilen och han kör moppe. Av någon okänd anledning hade han nu utan förvarning stuckit iväg med bilen. Så - jag fick då så lov att slänga mig på cykeln och i regn och världens motvind cykla de sju kilometrarna till skolan. Lägg till en dödligt värkande mage på det så inser ni varför mitt liv är såååå på topp. Har tröstätit en godispåse bara för att och nu ligger jag i sängen och har god lust att stanna där resten av dagen. Bara just för att.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort