4.4.11

Godmorgon alla vänner!
Jag har sovit en rätt så orolig natt, vaknade flera gånger av gubbens klocka som ringde, både nån gång mitt i natten och sen mot morgonsidan. Så när jag skulle stiga upp i morse tror jag nog att jag slog rekord i antalet snoozningar. :) Är det andra än jag som kan ligga med telefonen i handen och bara trycka på snooze för att sedan fortsätta drömmen där den slutade? Det är inte alltid det lyckas, men i morse lyckades det rätt så bra flera gånger.
.
I dag ska jag till Anettes så vi får tillsammans gå igenom det vi skrivit, för att sedan skicka in arbetet till vår handledare. Ska bli kul att träffa Anette igen, vi ses så sällan då hon är mammaledig för tillfället. Sen har hon ju såå söta pojkar också som man får träffa som en extra bonus. :)
.
Men först ska jag fixa ihop nåt ätbart av kylskåpslampan. Borde verkligen komma mig i väg till butiken och storhandla, nu börjar det bli så tomt i kylskåpet som det bara kan bli. Studiestödet borde ju förhoppningsvis ha dykt upp på kontot i dag, så nån gurkbit eller nåt i den stilen ska det väl räcka till. Men allra först måste jag packa upp våra väskor från helgen. Jag brukar göra det genast vi kommer hem för att slippa det tråkiga, men i går hade jag lite att fixa på EA och det tog sin tid så uppackandet fick lämna tills i dag. Antagligen får jag starta någon omgång i tvättmaskinen också. Hoppas att ni har trevligare saker för er så här på måndag förmiddag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort