Det här bådar inte gott

för den kommande veckan. Promenaden och matlagningen är avklarad för länge sen. Jag är så fruktansvärt uttråkad att jag troligtvis går i bitar snart. Annars är allt helt ok. För skojs skull ska jag försöka hitta lite gamla bilder på datorn som jag kan bjuda er på. (Är ju tvungen att använda vårt gamla åbäke till stationär dator, då gubben ju har vår Macbook med sig i Lepplax)




Här är gubben när vi var nygifta. Om han ändrat på sex och ett halvt år? En aning, jo. :)



Det här är ett par heta lanttisar som spenderat en hel dag i Hesa, också det väldigt länge sedan.


Min älskling och jag 14.8.2004


Våra två sötnosar. Hoppas Kiras valpar blir minst lika söta som Kira var när hon var liten valp! Valfrid ser dock måttligt road ut. Söta kissen...


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort