Fick nog

av att vara ledig så jag tog min nyinförskaffade målarburk, min hund och lite kläder i en väska. Sedan hoppade jag i bilen och körde norrut. Nu blir det måla av i dagarna två. Ska försöka få källaren färdig så långt som möjligt tills gubben flyttar i helgen. Sen tar jag pappas bil och släpvagnen till Vasa när jag åker hem på torsdagkväll så får vi hit bäddsoffan på fredagen. Allt ordnar ju sig, hela tiden! :) Jag börjar nästan vänta på nåt ordentligt bakslag nu, det brukar inte flyta på så här bra några längre perioder i sträck. Man borde väl bara njuta så länge det varar och inte redan ställa in sig på att stöta på trubbel. Men det är väl lika bra att vara förberedd, eller? :) Nu ska jag dyka i säng så jag orkar måla en massa i morgon. Godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort