FÖR effektiv?

Har spenderat eftermiddagen med att fördjupa mig i "det vårdande mötet" och sålunda lagt till ytterligare två sidor på vårt redan rätt så tjocka examensarbete. Detta innebär att jag har hela kvällen ledig att spendera på... ja vaddå? Jag är ju som sagt inte så där överdrivet bra på att aktivera mig när jag är ensam. det brukar sluta med att jag sitter framför datorn eller tv:n tills ryggen, nacken och ändan värker medan jag sakta men säkert avlider av tristess. Usch, tänk att jag ska tillbringa hela veckan i Vasa. Det lockar i sanning INTE. Jag vill ju till Lepplax för att såga och spika.

Ska i alla fall börja med en promenad, det borde inte Kira tacka nej till åtminstone. Sedan ska jag försöka fixa i hop nåt ätbart också. Kanske jag får ihop nåt program för kvällen ändå, vem vet...


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort