Godmorgon!

Jag ska alldeles strax p(r)acka in alla grejer i bilen så att jag efter skolan får köra raka vägen till Lepplax igen. Jag har tänkt försöka få med mig cykeln den här gången, men eftersom jag är osäker på om jag lyckas fälla ner ryggstödet på baksätet så får vi se hur det blir med den saken.

I dag väntar en hel dag med förläsningar om komplikationer under förlossningen, det kan bli intressant, men jag antar man är rätt så trött i höövet när klockan blir fyra. Hoppas vi har en lite kortare matpaus i dag så vi slipper i väg lite tidigare.

En riktigt skön onsdag till er alla! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort