HELG!

Efter en lång dag med mellanseminarium och föreläsning om CTG kurvor så ska jag nu bara slänga hunden och väskorna i bilen och äntligen styra kosan norrut. Oj, vad det ska bli roligt att få träffa gubben igen!

Har slurpat i mig en smoothie för att inte få så lågt blodsocker att jag börjar ropa åt alla medtrafikanter. Det är ju sån rusningstrafik den här tiden på fredagar, det brukar lätta först när man kommer mot Oravais, om ens då.

Jag vågar inte lova någon alltför flitig uppdatering i helgen, det är lite sämre med nåt nät ännu i vårt nya hus, men man vet aldrig. Jag kan ju överraska er! :)

En riktigt skön helg till er alla!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort