Hemma i Vasa

Vi startade rätt så tidigt tillbaka till Vasa och det var skönt att köra när det inte hunnit bli allt för mörkt. Har suttit en stund och jobbat med EA. Vi har varit riktigt duktiga den senaste tiden och trots att vi låg efter rätt så långt för bara nån vecka sedan så har vi tagit igen det mesta och nu är det nästan så vi är i kapp vår tidtabell. Vi ska träffas inkommande vecka och justera det sista på det vi skrivit hittills. Sedan ska vi skicka in det till vår handledande lärare och hoppas på att få lite kommentarer av henne så vi vet hur vi ska fortsätta. Sen börjar snart det "riktiga" arbetet, då vi ska intervjua och samla material för att sedan sammanställa och förhoppningsvis komma fram till något resultat.
.
Nu väntar mig en rätt så lugn vecka. Jag är ledig måndag till torsdag och ska försöka jobba på flitigt med EA. Sedan borde jag kanske börja fundera på om det finns saker som vi har framme som jag kan börja packa ner för vår flytt, även om det nog är flera veckor ännu tills vi flyttar. Jag kommer att ha flera tenter och säkert mycket jobb med EA också under de kommande månaderna, så jag skulle helst se att mina saker skulle flytta av sig själva och att huset skulle städa sig självt också. :)
.
En annan rolig sak är att det nu bara är tre veckor kvar tills Kiras beräknade valpning! Hennes mage har växt med en väldig fart den senaste veckan, så nu är vi nog alldeles säkra på att det är nåt på gång där inne. Det ska bli spännande att se vad det blir av det hela! Nu - godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort