Hmm..

Jag lurade tuppen lite för länge på eftermiddan så jag hann inte på någon Stepbody i dag heller. Det här skolkandet börjat anta skrämmande proportioner. En kort promenix med Kira blev det för att lite kompensera. Nåt vettigt har jag inte heller gjort. Förutom lite klädtvättande och vikande så har jag spenderat kvällen med att lösa ett mordfall tillsammans med Kurt och Linda Wallander. Sen har jag pratat lite med min kära make och fått lite offerter. Både bra offerter och mindre bra. Köksmakiner är blodigt dyra ska jag säga er. :( Tre nätter kvar i min ensamhet, sen får jag äntligen åka norrut igen. Håll ut, håll ut...


Kommentarer
Malin

"Jag lurade tuppen" ... Aldri hört förr, kul! Haha :)

2011-04-13 @ 22:00:23
Hemsida/blogg: http://www.malin-envitdrom.blogspot.com/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort