Hur kul som helst!

Vad roligt det var att träna på att förlösa och göra yttre/inre undersökningar samt bedöva för att göra episiotomier. Känns som om man lärt sig en massa i dag. Foton kommer i ett senare skede. Frida hade kameran med och hon skulle skicka bilder åt mig på mailen och då lovar jag att ni får se. :)

När jag var på väg hem så hände en "nära ögat" situation. Jag hade just svängt ner från Roparnäsvägen och fått upp farten när en stor fasantupp kommer springandes/flaxandes rakt över vägen, precis framför mig. Jag ville inte ha någon extra kofångarprydnad så jag nitbromsade (säg inte det åt gubben, det nöter ju på däcken... ;) ) och missade den med en knapp meter. Stor som bara den var den också, denna bild ger storleken ingen rättvisa.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort