Kiiiiraaa...?

Helt otroligt hur tomt det är här hemma när inte Kira är här! Tur att det bara är över natten. Det första gubben frågade när han kom hem var "Var är Kira?". Sen blev han grymt besviken på mig för att jag inte tog henne med. Jag som tänkte att det skulle vara smidigast att hon är i Kållby över natten, då vi ska packa och flytta en massa grejer här. Men se, det har jag nog fått äta upp. Jag är hela tiden fem före att säga något högt, eftersom jag jämt pratar med Kira när hon är hemma. Sen ligger hennes korg i hallen, tom och anklagande. Tur att det inte är många timmar kvar tills vi åker norrut igen. Stackars lilla vovve, som säkert tror att vi övergett henne. (Eller så har hon inte ens märkt att vi lämnat henne där och åkt till Vasa.. ;) )
.
Har inte hunnit med mycket annat än bibelstudium i kväll. Ska försöka orka packa lite ännu i kväll, men jag har en sprängande huvudvärk som säkert beror på en kombination av överdos av målarfärgsångor och takmålande. Helst skulle jag dyka i säng och hoppas på att må bättre i morgon. Jag brukar inte så ofta ha huvudvärk, men den senaste tiden har jag haft med jämna mellanrum. Jag är säkert allergisk mot vår och plusgrader. :)

Kommentarer
Anonym

Såå såå inte gråta...ja va ti mamm å papps en sväng idaa å Kira va så glad å nöjd, fösök nu klar de en natt!!:D / Eva

2011-04-07 @ 21:57:22
Marika

Haha! Innerst inne så veit ja ju att o har i bra å trivs i Kållbyi. He e ju jär som i e så tomt. :)

2011-04-08 @ 07:44:07

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort