Påskledigt

Jag har haft påskledigt från allt vad datorer, internet och bloggar heter. I stället har jag njutit av lille Fritjof, sol och värme (blev röd som en kräfta i ansiktet efter gårdagen) och av mina fina vänner. Lördagen ägnades åt renovering, jag målade källaren och David fortsatte att skiva väggarna på övervåningen. Det går inte snabbt framåt men det går framåt och det är väl ändå huvudsaken. Endast en liten påskhäxa och en liten, liten påskhare vågade sig hit på lördagen så jag var ju "tvungen" att äta upp största delen av mina lakritsstänger själv. :)
.
I dag är det ju också vackert väder och vi ska småningom ut på promenad med några vänner. Här får ni lite bilder från min påskhelg.
.
.
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort