Yihaa! :)

Jag kom mig verkligen i väg på en länk. Satte upp ett mål för mig på vilken tid jag skulle hinna min runda och jag klarade det med tre minuter till godo. Jag orkade också springa en något längre sträcka än när jag var på samma runda för två veckor sen. Nu gäller det att stretcha ordentligt, annars är risken stor att det blir länge till nästa länk. Jag har som ett av mina mål att springa tre gånger i veckan. Än så länge blir det inte så långa sträckor jag springer, min vanliga runda här i Vasa som jag brukar gå med Kira är ca sex km och jag orkar inte på långa vägar när springa hela ännu. Jag ska försöka ta lite i taget och öka långsamt. Jag har en tendens att kasta mig huvudstupa in i vilket projekt jag än tar mig an och sen stupa innan mållinjen. Ett annat av mina mål är att orka springa en hel mil. Om det så ska ta mig resten av livet att kämpa mot det målet. :) I dag tyckte jag att min kropp nog skulle ha orkat springa längre, men det var flåset som begränsade mig. Har inte tränat ordentligt på över två veckor och jag tycker redan att det märks. Nu får jag nog skärpa mig, ni får allt lov att se till att jag håller mig på banan. Nämner jag gottätande och inte rapporterar om mina löpturer så får ni gärna ge mig en reprimand eller två i kommentarsfältet. Nu ska jag stretcha och hoppa i duschen, mitt ansikte är lysande rött för tillfället, ett rent under att bilarna jag mötte inte misstog mig för att vara ett trafikljus och stannade...


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort