Första natten

i vårt nyrenoverade sovrum! Även om sänggaveln inte alls passar in och endast är en temporär lösning tills vi antingen målar den vit eller gubben får fixat till den där nya sängen av ett par gamla dörrar, så är det ändå ett stort steg att få flytta upp från det lilla trånga spisrummet. Har sovit som en stock och är mera än nöjd och glad så här långt. Bara "resten kvar" nu alltså. Borde måla lite på trappan i dag igen, men det är så krångligt så jag måste medge att det inte lockar speciellt mycket. Har tänkt åka och handla också och eventuellt baka lite bröd. Sen har jag ju mina gullungar som väntar mig i kväll.
.
I dag borde jag också få satt upp annonsen om våran husvagn på Findit. Eftersom jag dock inte är den mest tekniska så får vi se hur det går. Håll tummarna för att det lyckas. :)
.
Ha en fin dag! Här kommer en liten glimt av vårt sovrum.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort