Så kan det gå...

Dagens plus: Att få uträttat flera ärenden på stan som "legat på" den senaste tiden.
.
Dagens minus: Att komma hem och upptäcka att någonstans mitt under ärendesuträttningen har dragkedjan i mina byxor åkt upp. Man får ju bara hoppas att ingen bekant såg en... ;)
.
Hämtade bl.a. ut mitt Jotexpaket och därifrån hade jag ju beställt mina gardinstänger och gardinerna till vardagsrummet och köket. Nu vill jag bara ha hem gubben så han får skruva dem på plats. Sen fick vi pengarna från FPA i dag också, inte så mycket som vi hoppats på, men ändå en rejäl slant lagom tills jag ska på "mor- och döttrar"dag till Tammerfors i helgen... ;)
.
Sen så borde Sue komma hit när som helst så ska vi och hälsa på Nena i deras nya hem, det ska bli kul att se hur de har det! Mycket roligt i dag ändå, det regniga vädret till trots. Hoppas att ni också har en riktigt bra dag! (utan nedrasade dragkedjor på byxorna...)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort