Tummen upp

för Findit.fi! Förutom att vi snabbt och smärtfritt fick sålt vår husvagn där så ringde David i går kväll på några mellandörrar som var till salu. En timme senare var han hemma, med tre (!) splitternya mellandörrar + handtag och detta till ett sammanlagt pris som to.m. ligger under vad man normalt bara betalar för EN dörr UTAN handtag. Sånt förgyller ju minst sett ens dag. :) Nu fattas det bara två mellandörrar till.
.
Denna dag har förgyllts av besök av min moster, min kusin, min söta kusinson och inte minst FRITJOF! Eller Nemo som han ju heter nu för tiden. Han hade vuxit något fruktansvärt, han var inte mycket mindre än Kira, jag tror inte ens det skiljer ett kilo i vikt mellan dem. De busade på som galningar här så jag tror att de båda tyckte det var riktigt roligt att ses igen. Vi fick dessutom en fin syrenhortensia som inflyttningsgåva och nu önskar jag bara att min trädgård inte vore så vildvuxen som den faktiskt är för tillfället och att jag skulle veta vad allt som kommer att bli omändrat i och med höstens dränerande. För tillfället vet jag inte riktigt vart jag ska sätta den för att den inte skall ta skada sedan.
.
Sen har jag också fått renskrivit en intervju till EA som jag hade i går och det tar sin tid då man ska sitta och lyssna på bandspelaren och sedan försöka plita det det. Skönt att ha det gjort i alla fall. Hoppas vi kommer i gång bra med analysen nu i höst så man kan börja fokusera på utvecklingsarbetet under nästa år. På måndag börjar min sjunde och tredje sista termin. Tänk att två tredjedelar av min skola redan har avverkats och det bara är ett och ett halvt år kvar. Det roligaste ett och ett halvt året dessutom, nästan enbart praktik. Underbart! :)
.
Här ser ni två av dörrarna, det är lite mörkt så de ser lite gula ut, men de är nog rätt så gräddvita i färgen enligt mig.
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort