3

Endast tre skoldagar kvar detta år och sedan är det dags för jullov för den här tanten. Visserligen ska jag jobba en del under lovet men jag har också planerat in en hel del lediga dagar. Jag kommer visserligen att sitta rätt så klistrad framför datorn och försöka knattra ner det sista på EA, men någonstans däremellan ska jag bara luta mig tillbaka, grabba sticksömmen och njuta av livet.
.
I dag väntar olika arbetspresentationer, för min del blir det bara att lyssna, jag ska presentera mitt arbete på torsdag. Jag hoppas att mina klasskompisar har hittat en massa intressanta ämnen att småforska i.
.
Ha en skön tisdag alla, håll tummarna att jag hålls vaken både till och från Vasa.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort