Ledig

I dag är jag ledig och har tänkt ägna största delen av åtminstone dagen åt mitt EA som aldrig tycks bli klart. Gårdagen var hur kul som helst, även om det var ett år sedan jag sist jobbade där och man alltid är lite borta till en början. Vi ska hoppas att jag åtminstone bidrog lite och inte bara ställde till en massa som de får reda upp efter mig. :)
.
Jag fick dessutom ett jobberbjudande för fredag, på BB! Det ska bli så kul att åka dit igen, tänk att det gått över en månad sedan min praktik slutade! Jag hoppas att jag kommer i håg allt, som tur finns det en massa vänliga själar att fråga när mitt minne sviker. Sen hade jag fått jobba där på juldagsmorgonen också, men jag hade ju redan hunnit lova mig i jobb till "ettan" just då. Men kanske det kommer flera chanser, vi kan ju åtminstone hoppas. :)
.
I går kväll tog vi det mest lugnt, en sväng via Mia och Hassis på kvällen, men i övrigt hade vi inte särdeles mycket program. Vi (läs: jag) har beslutat mig för att bli bättre på att slappa med gott samvete mellan varven. Visst har det hänt innan också att jag "slösat" bort en kväll på att inte göra nåt överhuvudtaget, men det har alltid varit förknippat med dåligt samvete eftersom jag vetat att jag hade haft så mycket vettigt som jag borde ha gjort i stället. Jag ska försöka ha en mera "det ordnar sig nog" attityd häröver. Vi ska se hur det lyckas.
.
Nu ska jag veva i gång. Wish me luck - tolkning av resultat står på schemat. Ha en fin dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort