För att undvika missförstånd

och att någon skall få för sig att jag på något vis skulle ha mycket karaktär och vara benhård, bara träna och äta hälsosamt så kommer här veckan bikt i form av helgens "syndande":
.
Jag har ätit en nykokt munk, med mycket socker på.
Jag har ätit godis.
Jag har ätit chips OCH dipp.
Jag har ätit en pizza.
Jag har gått upp ett kilo på två dagar.
.
Var det gott? JA!
Vad det värt ett kilos viktuppgång? Beror på hur snabbt det försvinner igen.
Kommer jag att göra om det? Förhoppningsvis inte. Eller jo, gubben och jag kom överens om att på "vappen" ska vi fuska nästa gång.
.
Dock HAR jag varit på zumba i går, då helt åt pipan var inte hela helgen. :)
.
Fredagens äventyr var roligt och vi fick en massa att fundera på. Nu gäller det att ha tålamod och hålla huvudet kallt, inte låta rosenröda drömmar stiga en åt huvudet. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort