Godmorgon!

Ville bara dela med mig av ett hett tips. Käka inte ett halvt kilo ost innan ni ska på träning! Det kändes som om jag hade en stor klump på minst tio kilo i magen när man skulle hoppa upp och ned på stepbrädan igår. Sen när vi skulle ner på golvet och träna lite magmuskler till sist fick man ju mest träna ringmuskeln för att inte släppa nån fis. Som sagt, nu är detta testat och rekommenderas icke!
.
Skolarbetena gick si så där i går, jag fick åtminstone fixat min del i det sista farmakologiarbetet, men när jag skulle färdigställa det sista på anatomihemtenten så fick jag inte upp det dokument som Frida sänt mig på mailen, eftersom det var skrivet i den nyaste versionen av Word och alltså ett .docx doument. Eftersom jag bara har ett svettigt Open Office program som jag jobbar med hemifrån så klarar det inte av att öppna .docx filer utan de bör vara i .doc form. Sen så kom min anatomibok till korta på den sista uppgiften, så nu får jag igen ta en djukdykning i skolans bibliotek i dag och hoppas jag skall hitta något vettigt om mag- tarmkanalens utveckling under fosterstadiet. Sen börjar jag ha knatat av rätt så bra på högen med arbeten. Har nåt sk*t om nån vårdteoretiker ännu, men det kan hända att det får vänta lite ännu, jag måste ju hinna med lite examensarbete mellan varven. Delen om tidigare forskning ska ju vara klar inom februari helst och jag är inte ens genom hälften av mina artiklar ännu.
.
Men nu ska jag bege mig mot skolan, ska försöka hinna jobba lite via deras datorer nu innan dagens föreläsningar i mödravård. Ha en skön dag, alla vänner!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort