Har fått ännu ett...

...sommarjobbserbjudande på mailen. Snart börjar min beslutsångest göra det svårt för mig. Jag har ju redan ett sommarjobb i jeppis som jag tackat ja till med en liten reservation, ifall jag nu skulle råka få jobb på BB eller barnavdelningen här på VCS. Dock har ju de avdelningsskötarna inte hört av sig, men en på klassen som även varit i telefonkontakt med dem så sa att de brukar tidigast höra av sig i februari, så det är väl att hållas på sträckbänken ett tag till då. Den avdelning som nu skickat mail till mig vet jag att en av mina kompisar jobbat på en tid, kanske t.o.m är kvar där ännu? Jag har inte träffat henne sen i somras så jag är lite osäker. Dock är inte den här avdelningen heller direkt nåt område jag är så där överdrivet intresserad av, men det är ändå en lite konstig känsla att tacka nej till jobb. Man skulle ju önska att man räckte till överallt, fast man vet att det är omöjligt. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort