"Ledig dag"

Denna "lediga" dag ska nu inledas med ett RVP pass på gymmet. Sedan väntar skolarbete i mängder och massor och när gubben kommer hem så har vi planerat in veckostädningen. Vårt veckoschema har fungerat riktigt bra hittills, men jag har en vag känsla om att gubben sätter sig på tvären i kväll när det kommer till städningen. Vi får se. Ni kan ju hålla tummarna. :) Han var lite trött och sur i morse när han åkte till jobbet och påpekade att jag som har ledigt ju kan städa. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt förklara för honom att de dagar jag inte är i skolan inne i veckorna inte på något vis är lediga dagar utan dagar som skall ägnas åt hemstudier, men han köper inte det argumentet. Nå, vi får se hur det går i dag. Nu gymmet i alla fall. Vore det inte så hemskans kallt så blidde det en promenad i stället för solen skiner så innerligt hon bara orkar, men jag har inget större intresse av att frysa näsan, fingrar och tår av mig.
.
En skön fredag till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort