Nåja!

Hade bara föreläsningar på förmiddagen i dag och efteråt stannade Frida och jag och fixade ihop vår hemtent i anatomi och fysiologi. Otroligt skönt att ha det ur världen. Jag börjar snart se nån ända på alla dessa arbeten, bara jag orkar med en liten slutspurt ännu. Sen är det bara att ta itu med tentläsningen och examensarbetet. Tjohoo... :)
I dag är det vackert men ack så kallt. Hoppas att det blir lite varmare småningom så man kan börja våga sig ut på lite promenader igen. Idag blir det nog en innesittardag. Ska försöka jobba både lite med arbetet i vårdteori och sen också se på nån artikel. Har en önskan om att gå och lägga mig tidigt också, vi får se om det lyckas. I går kväll började jag läsa en av mina nya böcker från det Bästas bokval och naturligtvis kunde jag ju inte sluta mitt i utan var tvungen att läsa ut hela på en gång. Vilket i sin tur resulterade i en alldeles för kort natt. Det värsta är att jag inte ens är förvånad på mig själv. Det är riktigt typiskt mig. Jag har haft den där boken på mitt nattduksbord i flera veckor och försökt övertala mig själv om att låta bli den tills alla dessa tenter och arbeten är över, men så här länge lyckades det. Nåja, tre böcker kvar olästa, månne de hålls olästa också tills det värsta i skolan är över...
.
Nu ska jag fixa ihop en kycklinggryta. Hoppas den blir lika god som förra gången. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort