Nu

har jag kommit hem igen, gubben är också han på intågande.
I skolan i dag gick vi igenom så gott som hela inriktningen, vilka kurser som kommer att gå när och hur praktiken är upplagd osv. Det kommer att bli en tuff men intressant vår och jag ser såå fram emot att verkligen få fördjupa mig i barnmorskeämnena. Tänk att den här dagen äntligen kom, efter flera års väntan. :)
.
Nu ska jag fundera på vad vi ska äta, som vanligt efter en helg norröver så gapar kylskåpet rätt så tomt, förhoppningsvis hittar vi nåt att svepa ihop snabbt, jag är så hungrig redan så det känns inte som nån hit att börja åka iväg och handla först. Få se vad gubben säger, jag har på känn att det är nåt i stil med, "jag är såååååå tröööööött, jag går ner och vilar på soffan så får du fixa ihop nåt att äta, väck mig sen". ;) Men man kan ju alltid hoppas på nåt annat, ibland förvånar han mig den där gubbstrutten. :)
.
Hoppas ni har haft en riktigt bra måndag så här långt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort