Skööööönt!

Fick alldeles just klart arbetet till Barnmorskekunskapens historia och psykologi. Vilken känsla! :) Jag har varit så upptagen av mitt skrivande att jag helt glömt bort att äta lunch. Nu börjar hungern ge sig till känna. Dock borde jag å det snaraste ta itu med packandet, gubben kommer hem om ca femton tjugo minuter och då har vi tänkt åka norrut.
.
Nu återstår alltså "endast" sju andra inlämningsuppgifter, tre (eller fem, beroende på hur man räknar) tenter och ett examensarbete att fokusera på de närmaste tre veckorna. Lugna puckar alltså...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort