Torstai aamu

Idag har jag för mig att det blir en bra dag. Jag ser verkligen fram emot eftermiddagens praktiska övningar på mödravårdskursen. Vi ska lära oss att känna på magar hur fostret ligger, lyssna efter hjärtljud och mäta SF mått. Allt börjar ju bli på "riktigt" snart, det här är så roligt!
.
På kvällen väntar ett Bodypass och efter det blir det ett besök på Amarillo med klassen. Vi skiljs ju åt nu när alla börjar med sina olika inriktningar så det blir en avskedsmiddag för VÅ3/08. Barnmorskorna går nu istället på klass BM13/11.
.
Nu måste jag skynda, ska hinna hämta min kompis Frida också. (Och pussa min söta vovve lite. ;) )
Ha en riktigt bra torsdag, det tänker jag ha!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort