Vilken härlig dag...

...tack gode Gud för vädret! Trallallalalaa...
.
Tog en skön sovmorgon i dag, vet inte när vi senast hade en sovmorgon i egen säng. Absolut den största fördelen med att spendera helgen i Vasa. Åt en lätt frukost och fick sedan med gubben på en promenad i det vackra men kalla vädret. Jag blev riktigt förvånad, han brukar vara så motsträvig till allt vad motionerande heter, men jag behövde bara fråga en gång om han ville komma med. :)
.
Resten av dagen har spenderats på matlagning, blev den goda kycklinggrytan idag, sen har jag suttit och jobbat med skoluppgifter. Jag tar tillbaka det jag sade tidigare om min anatomibok och att den inte var tillräckligt avancerad för min hemuppgift. Tar man sig bara tid att bläddra lite och hitta rätt ställe så finns visst den information som man behöver. :) Så nu är den uppgiften rätt så långt klar. Resten skall jag göra tillsammans med Frida. Har även skrivit klart min bokrecension till uppgiften i Barnmorskekunskapens historia och psykologi och gubben printade ut lite vetenskapliga artiklar till mig som jag troligtvis kommer att ha nytta av.
.
Nu borde jag hinna till butiken innan de stänger, månne jag får lurat med gubben dit också? Sen blir det att titta på melodifestivalen i kväll igen. Jag hoppas att Sanna Nielsen har en fin låt som gör hennes röst rättvisa. Nåt annat som jag hoppas är att jag ska få en lika vältränad mage som Marie Serneholt, jag menar - såg ni den förra veckan? :)
.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort